Kiedy?

20 maja 2024, g. 11:00-12:00

Eksperci

Robert Zych, Jarek Jamroz

Formuła

bezpłatne mini szkolenie online

Do spotkania pozostało:

2024/05/20 11:00:00

Dlaczego Challenger Sale jest istotną strategią sprzedaży?

Challenger Sale opiera się na przekonaniu, że sprzedaż nie jest już tylko o relacjach, ale o możliwości dostarczania wartości poprzez wgląd i przekonywanie. Jest to podejście szczególnie przydatne w złożonych środowiskach sprzedaży B2B, gdzie decyzje klientów są kształtowane przez wiele czynników.

Czym jest Metoda Budowania Szerokiego Wsparcia w Challenger?

Challenger to strategia sprzedaży, która skupia się na identyfikacji i angażowaniu wszystkich osób w organizacji klienta, które mają wpływ na decyzję zakupową. Celem challenger jest zbudowanie szerokiej bazy osób wspierających zakup Twojego produktu lub usługi, co zwiększa szanse na powodzenie sprzedaży.

W trakcie webinaru dowiesz się jak rozpoznać Role Kupujących w Metodzie Challenger. Jest to wstęp do poznania i przetrenowania pełnej koncepcji Challenger Sales.

Aby skutecznie zastosować metodę Challenger, ważne jest, aby zidentyfikować osoby pełniące każdą z tych ról w organizacji klienta i opracować strategie angażowania ich w proces sprzedaży.

Role Kupujących w Metodzie Challenger:

Inicjator

Osoba, która po raz pierwszy wykrywa potrzebę lub problem, który może zostać rozwiązany Twoim produktem lub usługą.

Użytkownik

Osoba, która będzie faktycznie korzystać z Twojego produktu lub usługi.

Wpływowy

Osoba, która ma wpływ na decyzję zakupową, ale sama nie będzie użytkownikiem produktu lub usługi.

Decydent

Osoba, która ostatecznie podejmuje decyzję zakupową.

Bramkarz

Osoba, która kontroluje dostęp do informacji lub decydentów.

Zarejestruj się jest bezpłatnie

  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Trenerzy