W NOWYCH REALIACH
Najbliższe spotkanie odbędzie się za:
2022/03/14 17:45:00
Psychologia Szefa w nowych realiach
cykl spotkań dla liderów: droga na Annapurnę
14 marca 2022 g 17:45
Serdecznie zapraszamy na cykl webinarów na podstawie konceptu Psychologia Szefa i historii Arlen Blum liderki ekspedycji 100% kobiecej na szczyt Annapurny.
Spotkania skierowane są do szefów i osób odpowiedzialnych za rozwój pracowników.
Poznaj korzyści i harmonogram spotkań. Udział jest bezpłatny.
Dlaczego warto?
Biznesowy Bestsellery Dwudziestolecia
Książka Psychologia Szefa, stanowiąca podstawę konceptu, w badaniach Think Tank ``Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia`` na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście ``Top 20`` jako jedyna polska pozycja.
Ponadczasowe rozwiązania
Psychologia Szefa to zbiór ponadczasowych wartości i rozwiązań dla każdego szefa, które podczas spotkań zostaną zaprezentowane na najświeższych przykładach z obecnych czasów.
Power Story
Przedstawimy inspirującą, szczególnie w dzisiejszych czasach, historię liderki i jej zespołu składającego się w 100% z kobiet, których celem było zdobycie Annapurny - dziesiątą najwyższą górę świata . Ta historia to niesamowicie ciekawy case study z obszaru zarządzania i przywództwa, który sprawdza się w obecnych czasach.
Goście specjalni - Praktycy
Podczas webinarów przedstawimy perspektywę praktyków. Oprócz doświadczonych trenerów Kontrakt OSH wystąpią również praktycy - goście specjalni (Prezesi/Prezeski, Dyrektorki/Dyrektorzy firm działających na polskim rynku)
Narzędzia
Na każdym spotkaniu zaprezentujemy konkretne narzędzia menedżerskie i instrukcję ``krok po kroku`` jak je wdrożyć w praktyce. Każde z nich rozwiązuje realny problem szefów i liderów.
Programy rozwojowe
Zapoznasz się z programami rozwojowymi Kontrakt OSH - grupy szkoleniowej, która istnieje na rynku od 30 lat. Bazujemy na autorskich programach opartych na międzynarodowych standardach dopasowanych do polskich realiów. Współpracujemy z najlepszymi ośrodkami akademickimi na świecie. W naszych programach sięgamy po rozwiązania cyfrowe, gry interaktywne czy grywalizację.
Najbliższe spotkanie
Temat: Liderzy w czasach niepokoju
Jak wspierać zespoły i pracowników?
Jakich reguł się trzymać, aby pomóc swoim pracownikom w obliczu niepokoju, lęku i traumy?
Bardzo konkretne narzędzia co robić, a czego nie robić kiedy pomagamy osobom w silnych emocjach.
Perspektywa doświadczonego Szefa i doradcy zarządów, współautora książki ``Psychologia Szefa``
Gość Specjalny odcinka
Wojciech Haman – doradca zarządów, trener, coach, autorytet w zakresie zarządzania.
Z wykształcenia psycholog. 12 lat pracował jako terapeuta i trener psychologiczny, m.in. w OTiRO, Polskim Towarzystwie Psychologicznym oraz Laboratorium Psychoedukacji. Od 1991 roku w ramach Ośrodka Negocjacji Kontrakt, a później Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH przeprowadził ponad 1000 warsztatów szkoleniowych dla Zarządów, Kadry Kierowniczej i handlowców wielu firm.
Wykształcił kilkudziesięciu trenerów pracujących aktywnymi metodami. Pracował dla ok. 700 firm Autor książek: Docenić konflikt, Handlowanie to gra, Psychologia szefa, Coaching narzędziowy
Pomagał usprawnić komunikacje i przejść sytuacje kryzysowe Zarządom kilkudziesięciu firm prowadząc warsztaty Negocjacje nastawione na współpracę oraz coaching indywidualny Członków Zarządów. Jest stałym konsultantem kilkunastu firm.
Zarejestruj. Uczestnictwo jest bezpłatnie
Trenerzy
Robert Zych
Współwłaściciel zarządzający, szef, trener, coach. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży i wspiera liderów w podejmowaniu decyzji. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych.
Tomek Główka
Certyfikowany coach ACF, facylitator, trener, supervisor, konsultant biznesowy, praktyk zarządzania i sprzedaży. Ma doświadczenie w zarządzaniu, w latach 1997-2008 pełnił funkcję dyrektora wyższego szczebla w bankowości. Od 2008 roku związany z KontraktOsh gdzie prowadzi warsztaty i szkolenia.
Adam Staniszewski
Szkolenia z zakresu procesu sprzedaży, aktywnego pozyskiwania rynku, zarządzania i kierowania zespołem oraz efektywnej komunikacji.
Jarek Jamroz
Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi klienta, zajęciach handlowych, szefowskich, wdrażaniu procesu coachingu w organizacjach, sztuce prezentacji.